Võime üsna veendunult öelda, et kõik meist on kasutanud Google otsingut, leidmaks soovitud infot mõne toote või teenuse kohta. Ehk oled märganud, et pärast otsingu tegemist on üsna sageli otsingutulemuste lehel olevatel ülemistel ja alumistel tulemustel ees sõna “reklaam”? Just nende puhul ongi tegemist tasuliste Google Ads PPC (maksad vaid siis, kui keegi klikib) reklaamidega, millega soovitakse Sind enda kodulehele suunata! Tunned huvi, kas ka Sinul tasuks sellist reklaami teha?
Google Adsi reklaamide tegemine peaks olema nii hästi läbimõeldud kui ka teostatud, kuna “lihtsalt” tehes ei pruugi see väga kuluefektiivne olla. Enne reklaamidega alustamist tuleks välja selgitada, milliste märksõnadega soovitakse oma reklaamid siduda ning seejuures kontrollida milline on konkurents nendele märksõnadele. Kui selgub, et selles valdkonnas on üldisemad märksõnad konkurentsitihedad ning neid kasutavad ka suurema eelarvega ettevõtted, siis tuleks ehk enda strateegiat muuta. Üheks võimaluseks on sihtida spetsiifilisemaid märksõnu ning suunata inimesed Sinu kodulehel mõnele konkreetsele alam- või maandumislehele, kus on selge viide tegevusele, mida inimeselt oodatakse (call to action). Kuna ettevõtete tegevusvaldkonnad ja konkurents märksõnadele on väga erinevad, siis ühest kuldreeglit ei ole, kas ja kuidas Googles reklaami teha.
Soovitame oma klientidel esmalt välja selgitada, mis on nende reklaami eesmärk, näiteks kas soovitakse tõsta brändi tuntust, saada hinnapäringuid või on see midagi muud. Seejärel saame alustada märksõna- ja konkurentsianalüüsiga ning edasi liikuda reklaamkonto seadistamise, reklaamide planeerimise ja loomise, eelarve määramise ning lõpuks reklaamkampaania tulemuste analüüsimisega. Tegelikult toimuvad kõik need etapid kestvalt, sest reklaamide käimise ajal võib olla mõistlik neid muuta ja märksõnu eemaldada või lisada. Googles reklaami tegemine on jõukohane kõigi jaoks, nii et anna meile endast märku ning vaatame koos võimalused üle!